Olvi kehittää ammattilaisten verkkokauppaa CGI:n kanssa
Ammattimaiset ostajat saavat lisää työkaluja.
17.10.2017
Teksti Esko Lukkari
IT-palveluyhtiö CGI ja iisalmelaisen panimoyhtiö Olvi ovat sopineet Olvin verkkokaupan digipalvelujen uudistamisesta.
Ensimmäinen askel on B2B-verkkokaupan laittaminen täysin uusiksi. Verkkokaupasta luodaan pohja laajemmalle myynnin kehittämiselle.
”Myös perinteisen teollisuuden on palveltava asiakkaitaan niissä kanavissa, joissa asiakkaatkin ovat. Olipa kyse kuluttajista tai B2B-asiakkaista", sanoo Olvi Oyj:n markkinointijohtaja Olli Heikkilä tiedotteessa.
"Kuluttajille olemme toteuttaneet erilaisia digipalveluja aiemmin. Nyt olemme lähteneet kehittämään ammattimyyjien, -ostajien ja promoottorien työvälineitä CGI:n kanssa."
Olvi järjestää asiakkaiden tiloissa erilaisia myyntiä edistäviä tuotepromootioita. Uuteen verkkokauppaan on rakennettu promootiotyökalu, jolla Olvin myyjä pystyy tilaamaan tuotepromootion sekä siinä tarvittavat tuotteet muutamalla klikkauksella.
Olvin B2B-verkkokaupan ja promootiotyökalun alustana toimii CGI:n kehittämä avoimen lähdekoodin verkkokauppa-alusta. Mobiilisovelluksen CGI toteutti Windows-tableteille. Olvin myyntivolyymi on 600 miljoonaa litraa.
PIKALINKIT
Arctia murtaa jäitä seuraavat kolme vuotta
Tristan ja Catella ostivat Heinon Tukun logistiikkakeskuksen
IMO alustavaan sopuun meriliikenteen päästöistä
Helsinki odottaa melko vaisua risteilijäkesää
Pikatoimitusten kysyntä räjähti Pirkanmaalla – robot, Wolt ja Foodora laajentavat vauhdilla
